یخچال فریزر بالا اسنوا سری نیو مورانو مدل S3-0270SW
نوشته شده توسط : entekhabcenter14

یخچال فریزر اسنوا  سری تی ام اف TMF مدل S3-0270SW با رده انرژی A و اندازه 27 فوت حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای داده و تازه و خنک نگهداری می نماید. یخچال فریزر اسنوا دارای آبریز خارجی است که توسط مخزن داخل یخچال آب را خنک میکند و دردسر لوله کشی آب را از بین میبرد در ضمن به دلیل جلوگیری از باز و بسته شدن مکرر درب یخچال طول عمر دستگاه افزاییش می یابد و موجب کاهش مصرف انرژی میشود . دستگاه دارای کمپرسور پر بازده با 20 درصد صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی بوده و مجهز به سیستم سرمایش سریع یخچال و فریزر می باشد. فریزر دستگاه در قسمت بالا قرار گرفته و دارای سیستم 100% بدون برفک است.

 

یخچال فریزر اسنوا E2700GW

 

 

در نمای ظاهری یخچال فریزر بالا اسنوا S3-0270SW بر روی درب یخچال محفظه ی بار و بر روی درب فریزر خروجی آبریز و یخساز دستگاه مشاهده می شود. عمق محفظه ی بار دستگاه برابر با 17 سانتی متر بوده که امکان دسترسی راحتتر به نوشیدنی ها و موارد پرمصرف را بدون باز کردن درب اصلی یخچال فراهم می آورد.

 

سیستم گردش هوای سه بعدی 

وجود سیستم سرمایش Metal Cooling با بازتابش دوباره سرما به داخل یخچال سبب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک نمودن بیشتر بطری‌های محفظه دسترسی سریع شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

 

گردش هوای سه بعدی

 

 

موتور نسل جدید کمپرسور

این مدل از یخچال فریزر بالا اسنوا دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در چند سطح (توان خروجی)است و کارایی بسیار بالاتری را نسبت به کمپرسورهای معمولی دارا می باشد که سبب کاهش مصرف انرژی در نتیجه کاهش هزینه برق و کاهش آلودگی صوتی مخصوصا در شبها می شود.

 

 موتور اینورتر دیجیتال

 

کاهش مصرف انرژی

سیستم کمپرسور اینورتر یخچال فریزر اسنوا با قابلیت تنظیم دور موتور مناسب برای سرمایش مورد نیاز، علاوه بر حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی، با کاهش چشمگیر مصرف انرژی به میزان 20% و در نتیجه کاهش هزینه‌ها، موجب دستیابی نشان A+ برای این محصول شده است.

 

کاهش مصرف انرژی 

 

انتخاب سنتر : بهترین قیمت ، بهترین انتخاب

فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر ، نمایندگی رسمی محصولات اسنوا ، اقدام به عرضه محصولات این شرکت با قیمت مناسب نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید در انتخاب سنتر بهترین قیمت یخچال فریزر اسنوا و همینطور همه محصولات اسنوا را مشاهده نمایید. همچنین امکان مراجعه حضوری به فروشگاه مرکزی انتخاب سنتر وجود دارد.

برای آشنایی بیشتر با فروشگاه انتخاب سنتر اینجا را کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر، اسنوا، یخچال اسنوا، قیمت یخچال اسنوا، بهترین قیمت یخچال اسنوا،نمایندگی اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 719
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: